Hoe

Wij gaan een samenwerking aan om samen te zorgen dat het beter gaat. Dit betekent dat we afspraken maken en gericht op het behalen van verandering aan de slag zijn:

  • Ik reserveer tijd voor jou. Laat het me op tijd weten als een afspraak niet door kan gaan.
  • Wat we bespreken blijft tussen ons, behalve als we het samen eens zijn anderen te betrekken. Ik vind het belangrijk dat ik niet alleen met jou spreek maar dat de mensen om jou heen mee doen. Doordat we het over ze hebben of doordat we ze uitnodigen.
  • Je inzet is nodig, in én buiten de gesprekken die we gaan hebben.
  • Ik houd mij aan de Beroepscode (www.psynip.nl) en volg de richtlijnen  van de GGZ Zorgstandaarden (www.akwaggz.nl)
  • Hier vind je het kwaliteitsstatuut en de privacy statement 
  • We evalueren regelmatig en houden oog op verandering (mede door een start en eindmeting online in te vullen)
  • Ik ben bereikbaar via 06 1985 29 92 (appen mag) en via mail.
  • Bij ernstige problemen/crisis buiten kantoortijden zoek je contact met je huisarts of spoedeisende zorg van de jeugdbescherming (0900-9955599).
  • Ben je niet tevreden, bespreek het met me. Mocht je toch een klacht willen indienen dan vind je hier meer informatie en is hier het klachtenformulier. Onderstaand is het reglement te lezen. 
  • Bij afsluiten van de hulp wordt je huisarts (kort) schriftelijk geïnformeerd en vul je een cliënttevredenheidsonderzoek in.

Dank voor je vertrouwen!